USA: liczba klientów online wzrosła w ostatni weekend o 44 proc.

opublikowano: 02-12-2020, 13:24

W weekend związany ze Świętem Dziękczynienia, liczba kupujących w internecie w Stanach Zjednoczonych zwiększyła się o 44 proc. do 95,7 mln, informuje Reuters powołując się na National Retail Federation.

Ogólna liczba kupujących jednak zmniejszyła się.

Zainteresowanie zakupami w sieci wzrosło wraz z wybuchem pandemii koronawirusa. Cierpią na tym fizyczne sklepy i centra handlowe. Aby sprostać zapotrzebowaniu i skuteczniej konkurować z detalistami internetowymi, sieci handlowe intensywnie inwestują w handel elektroniczny i usługi dostawcze, takie jak „odbiór z ulicy”.

Według najnowszego badania sygnowanego przez NFR między Świętem Dziękczynienia a tzw. Cyber Monday w 2020 r. zakupy ogółem dokonało 186,4 mln klientów wobec 189,6 mln przed rokiem.

Liczba kupujących w tradycyjnych sklepach spadła o ponad połowę w porównaniu z rokiem 2019 w samo Święto Dziękczynienia, podczas gdy w tzw. Czarny Piątek zmniejszyła się 37 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane