Variant jedzie do Chin

ZK
22-07-2008, 00:00

Producent motoakcesoriów rozpoczyna orientalną akcję promocyjną. Uczestnicy wyprawy do Chin przejadą 20 tys. km.

Producent motoakcesoriów rozpoczyna orientalną akcję promocyjną. Uczestnicy wyprawy do Chin przejadą 20 tys. km.

Do końca tygodnia ruszy promocyjna ekspedycja producenta i dystrybutora akcesoriów motoryzacyjnych do Chin. Honorowy start nastąpił w niedzielę, ale w rzeczywistości uczestnicy wyprawy będą ruszać w środę, czwartek i piątek z różnych miejsc w Polsce.

— Jadę w czwartek. Potrzebuję jeszcze tylko wizy do Rosji. Ma być w środę — mówi Wiesław Cholewa, prezes Varianta.

Wyprawa, pomyślana jako test wyrobów spółki, przejedzie w sumie 20 tys. km w 50 dni. Taka forma promocji ma poprawić kulejącą ostatnio sprzedaż Varianta. Handlowcy niższego szczebla rozczarowują wynikami. Podobno to główny powód tego, że po maju sprzedaż spada o 5,7 proc., do 23,08 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży o 4,74 proc., do 8,44 mln zł. A zarząd zapowiadał na ten rok poprawę wyników.

Dodatkowo Variant przeznaczy 750-850 tys. zł na reklamę, głównie telewizyjną. Rezultaty mają przyjść na jesieni. Wtedy do poprawy wyników przyczyni się też nowa działalność grupy — recykling zużytego oleju silnikowego. Projekt z kilkutygodniowym opóźnieniem ruszy od września. Wydano na ten cel 6,5 mln zł, a w sumie będzie to 12 mln zł. Docelowo w 2009 r. moce przerobowe mają wynieść 14-20 tys. ton przepracowanego oleju rocznie.

18

Tylu uczestników liczy wyprawa do Chin. Pojadą cztery samochody terenowe i pięć motocykli.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Variant jedzie do Chin