VIG Polska stawia własne assistance

Austriacki ubezpieczyciel stworzył w Polsce sieć assistance, która ma świadczyć usługi pomocowe dla kierowców.

Do tej pory w Polsce tylko PZU mogło pochwalić się własną firma assistance: PZU Pomoc. Pozostałe towarzystwa korzystają z usług wyspecjalizowanych firm asystenckich. Do polskiego giganta dołączyła grupa VIG Polska, która rozszerzyła działalność należącej do niej Spółdzielni Usługowej VIG Ekspert właśnie o usługi assistance. 

- Od podstaw stworzyliśmy własną sieć VIG Assistance, która ma podpisane umowy z 350 firmami holowniczymi i posiada ponad 1,5 tys. pojazdów pomocy drogowej. Dodatkowo podpisaliśmy umowy z firmami świadczącymi usługi najmu pojazdów zastępczych, co przyczyni się do przyspieszenia procesu organizacji pojazdów zastępczych dla naszych Klientów – mówi Michał Makarczyk, szef VIG Ekspert. 

Dodaje, że projekt ma charakter międzynarodowy. Udział w nim – oprócz centrali VIG w Wiedniu – bierze także udział czeska firma Global Assistance. To pierwszy w grupie VIG podmiot, który oferuje usługi assistance. 

Nowa sieć mocno stawia na technologie mobilne, dzięki którym chcę zminimalizować kontakt telefoniczny z ubezpieczonym. W tym celu powstała aplikacja mobilna, która ma umożliwiać kontakt między klientem, firmą asystencką i pomocą drogową. Umożliwi ona geolokalizację holownika, co da wiedzę poszkodowanemu, kiedy może zjawić się pomoc. 

W Polsce działa kilka wyspecjalizowanych firm pomocowych, które świadczą usługi komunikacyjne. Są to Europ Assistance, Mondial Assistance, AXA Assistance, Starter24 i April Polska Assistance.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MGA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Ubezpieczenia / VIG Polska stawia własne assistance