Volkswagen zmniejszy sieć dilerów w Europie

aktualizacja: 10-10-2017, 13:48

Volkswagen szuka oszczędności. Dlatego planuje zmniejszenie sieci dilerów w Europie i rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, informuje Reuters.

Niemiecki koncern stawia sobie za cel zwiększenie o 10 proc. zyskowności i efektywności europejskiej sieci 3 tys. dilerów jego aut, wynika z wypowiedzi Juergena Stackmanna, szefa sprzedaży marki volkswagen. Ujawnił on, że spółka liczy na ograniczenie kosztów sieci dilerów i podwojenie średniego zwrotu osiąganego na dystrybutora z 1 do 2 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Volkswagen zmniejszy sieć dilerów w Europie