W grudniu przychody VRG wzrosły o 9,6 proc.

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2024-01-04 07:55

W grudniu 2023 r. przychody modowej grupy VRG wzrosły o 9,6 proc. do 192 mln zł.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

W segmencie odzieżowym przychody spadły o 1,7 proc. do 69,9 mln zł, a jubilerskim wzrosły o 17,3 proc. do 122,1 mln zł.

Sprzedaż online wzrosła o 14,6 proc. do 25,2 mln zł (a jej udział o 0,6 pkt proc. do 13,1 proc.). Marża grupy zwiększyła się o 0,5 pkt proc. do 54,3 proc.

Narastająco w 2023 r. przychody sięgnęły 1,3 mld zł i były o 2 proc. wyższe r/r. Sprzedaż w segmencie odzieżowym spadła o 8,7 proc. do 591,7 mln zł, a jubilerskim wzrosła o 13 proc. do 707,2 mln zł.

Sprzedaż online spadła o 12,4 proc. do 160,2 mln zł, a jej udział o 2 pkt proc. do 12,2 mln zł. Marża grupy sięgnęła 54,2 proc. (+0,6 pkt proc.).

Zarząd przyznał, że nie został tym samy zrealizowane założenia strategii na lata 2023-2025, przedstawionej w czerwcu 2023 r. Przewidywano w niej dwucyfrowy wzrost przychodów w każdym roku realizacji strategii.