W logistyce kadry decydują o sukcesie

Agata Wydmańska, Marketing & Communication Manager CEE DHL Supply Chain
opublikowano: 23-09-2019, 22:00

Branża logistyczna w ostatnich latach niezwykle dynamicznie się rozwija, a pracodawcy z roku na rok zwiększają zatrudnienie, poszukując coraz większej liczby pracowników do obsługi klientów magazynowych.

Skuteczna rekrutacja pracowników w branży logistycznej może przesądzić o sukcesie lub porażce projektu — dlatego w DHL Supply Chain przywiązujemy ogromną uwagę do procesu rekrutacyjnego już od pierwszego kontaktu z kandydatem.

Rekrutacja wymaga planowania, wyboru odpowiednich narzędzi oraz poznania oczekiwań kandydatów oraz specyfiki lokalnego rynku. W dzisiejszych czasach oferowanie bazowego wynagrodzenia jest niewystarczające, a dla pracownika ważne są również atrakcyjne pakiety socjalne, ubezpieczenia zdrowotne, karnety sportowe, a również — atmosfera pracy i możliwość rozwoju zawodowego — i wszystkie te dodatki oferujemy naszym pracownikom.

DHL to międzynarodowa firma, zatrudniająca na całym świecie ponad 380 tys. pracowników w 220 krajach.

Praca w międzynarodowym środowisku, z różnymi kulturami i wynikające z tego doświadczenie stanowi o naszej przewadze konkurencyjnej — naszym pracownikom możemy zaproponować nie tylko stabilne, ale również ciekawe miejsce pracy, możliwości rozwoju, specjalistycznych szkoleń oraz kursów. Potwierdzając nasze zaangażowanie w promowanie dobrych praktyk w rekrutacji, tworzenie standardów w tym zakresie oraz dbanie o komfort potencjalnych pracowników przyłączyliśmy się do akcji „Przyjazna Rekrutacja”.

DHL Supply Chain w Polsce intensywnie się rozwija i wierzę, że odpowiadając na oczekiwania naszych pracowników, zatrudniając ich zgodnie z kompetencjami, tworząc przyjazne miejsce pracy, w którym mogą się rozwijać, możemy znacząco konkurować na rynku pracy i powiększać nasz prawie 4 tys. zespół o nowych pracowników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agata Wydmańska, Marketing & Communication Manager CEE DHL Supply Chain

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu