W poniedziałek 29 listopada dodatek „Cyfrowa Firma”

Michał Witkowski
25-11-2004, 14:44

W 2 wydaniu kolorowego dodatku m.in. o inteligentnych budynkach. Niektórzy nazywają tak obiekty zautomatyzowane. Inni - gmachy stworzone na bazie specyficznej filozofii konstrukcyjnej, mającej na celu maksymalizację korzyści przy minimalizacji kosztów eksploatacji. Jeszcze inni uważają, że inteligentny budynek to przede wszystkim obiekt wyposażony w zintegrowany system zarządzania.

Ponadto rozmowa: IT a procesy biznesowe. Udane wdrożenie informatyki powinno ułatwić wykorzystanie umiejętności i czasu ludzi, których pracę zastępuje komputer z odpowiednim programem. Mogą oni wówczas poświęcić się zadaniom o mniej powtarzalnym charakterze - przekonuje Krzysztof Ślatała, dyrektor departamentu informatyki MTP.

A także o kontakcie z klientem. Call center pełni dziś najczęściej rolę serca systemów CRM, przejmuje coraz więcej funkcji przedsiębiorstwa - od promocyjnych, przez sprzedażowe, aż po obsługę klienta i windykację należności. Łączy się to także z powiększeniem liczby kanałów komunikacji z klientami.

Inne tematy:

Siedziba: parki biznesowe, czyli polskie Krzemowe Doliny, biuro - najtańsze w wersji open space.

Sprzęt biurowy- przegląd nowości na rynku.

Oprogramowanie: systemy informatyczne w firmie, outsourcing IT, zarządzanie dokumentami, przechowywanie danych, technologie mobilne.

Bezpieczeństwo IT: nowe zagrożenia, zabezpieczenia - system naczyń połączonych.

Zapraszamy do lektury!

Redakcja

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michał Witkowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / W poniedziałek 29 listopada dodatek „Cyfrowa Firma”