Wakacje będą na Wschodzie

Marcin Kuśmierz
23-07-2007, 00:00

Portal turystyczny szuka silnego partnera za wschodnią granicą. Za pomoc w ekspansji obiecuje kapitał i transfer wiedzy.

Portal turystyczny szuka silnego partnera za wschodnią granicą. Za pomoc w ekspansji obiecuje kapitał i transfer wiedzy.

Wartość sprzedanych pakietów wycieczkowych w portalu turystycznym Wakacje.pl przekroczy 75 mln zł i będzie o blisko 50 proc. większa niż w ubiegłym roku. Portal planuje ekspansję zagraniczną. Najbardziej atrakcyjni wydają się dziś wschodni sąsiedzi.

— Na Wschodzie widzimy perspektywy zdobycia nowych klientów — tłumaczy Mariusz Panek, wiceprezes Wakacje.pl

Partnerom ze Wschodu spółka chce zaoferować kapitał, dostęp do technologii i wiedzę. Firma wierzy, że na rynkach wschodnich może zbudować równie silną pozycję jak w Polsce, gdzie jest drugim, po giełdowej Travelplanet.pl, graczem na rynku.

Portal chce też inwestować w nowe produkty turystyczne, m.in. sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacje hoteli czy samochodów

— Uruchomiliśmy cztery nowe portale, które pozwalają nam przygotować się do wejścia w te segmenty rynku — mówi Mariusz Panek.

Jeśli inwestycje okażą się kapitałochłonne, firma może sięgnąć po pieniądze z giełdy.

Portal nie zamierza wzorem głównego konkurenta szybko rozbudowywać tradycyjnej sieci sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Kuśmierz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wakacje będą na Wschodzie