Warszawski start-up trafił do paryskiego kampusu Thalesa

aktualizacja: 08-11-2017, 17:37

Spółka Nethone otrzymała zaproszenie do współpracy od koncernu Thales. W ramach programu dla start-upów będzie realizować projekt, który ma szansę na wdrożenie u jednego z klientów międzynarodowego giganta.

Thales zaprosił do swojego kampusu dla start-upów Station F dziewięć młodych firm z całego świata. Na liście uczestników programu znalazła się również polska spółka Nethone, tworząca oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania do zapobiegania fraudom i produkty z obszaru business intelligence. Firma przejdzie przez półroczny program akceleracyjny, w ramach którego otrzyma wsparcie ekspertów Thalesa. Udział w warsztatach zwieńczy wdrożenie dopracowanego już systemu u jednego z klientów francuskiego koncernu elektronicznego, działającego w obszarze lotnictwa, kosmonautyki, transportu lądowego, obronności i bezpieczeństwa IT. 

Wyświetl galerię [1/2]

Hubert Rachwalski, dyrektor operacyjny w Nethone, podczas tegorocznego Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa, na którym Nethone był jedynym start-upem prezentującym się na scenie głównej. ARC

Nethone w Station F będzie rozwijać narzędzie do tzw. głębokiego profilowania użytkowników. Rozwiązanie ułatwia pozyskiwanie szeregu informacji o użytkownikach wchodzących w interakcje z serwisami internetowymi za pośrednictwem stron www i aplikacji natywnych.  

- Z naszych rozwiązań korzysta dziś kilkanaście podmiotów z różnych branż i zakątków świata, w tym Almundo.com, biuro podróży w Ameryce Łacińskiej oraz Sr.Pago, operator innowacyjnego procesora płatności z Meksyku. Prowadzimy też rozmowy z kilkudziesięcioma podmiotami, które mam nadzieję w niedalekiej przyszłości dołączą do grona naszych klientów, niektóre z tych firm są z Polski. Dotychczas kierowaliśmy ofertę przede wszystkim do spółek z branż turystycznej i sektora handlu dóbr cyfrowych, teraz pracujemy nad rozwiązaniami również dla instytucji finansowych. Chcielibyśmy dotrzeć z ofertą także do świata e-sportu – zaznacza Hubert Rachwalski, dyrektor operacyjny w Nethone.

Teraz firma liczy na pozyskanie międzynarodowych kontaktów biznesowych i nowych rekomendacji. 

- To już kolejny kamień milowy na naszej ścieżce rozwoju. Pierwszym było uzyskanie na początku tego roku wsparcia od firmy EY w ramach programu „EY Accelarating Entrepreneurs” – dodaje Hubert Rachwalski. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Warszawski start-up trafił do paryskiego kampusu Thalesa