Wartość marki Amazon przekroczyła 200 mld USD

opublikowano: 22-01-2020, 17:14

Amazon jest najwięcej wartą marką na świecie, wyprzedzając Google, Apple i Microsoft, wynika z najnowszego zestawienia.

Wartość marki Amazon wzrosła o 17,5 proc. do rekordowych 220,8 mld USD, wynika z raportu Brand Finance Global 500.

Amerykański gigant rynku e-commerce jest pierwszym, którego wartość marki przekroczyła 200 mld USD.

Wartość marki drugiego w zestawieniu Google także wzrosła, a trzeciego Apple i czwartego Microsoftu spadła. Pierwszą piątkę najbardziej wartościowych marek zamyka Samsung.

fa44e31e-90f7-11e9-bc42-526af7764f64
Poza scenariuszem
Newsletter poświęcony globalnym rynkom finansowym. Strategie inwestycyjne, alternatywne scenariusze, makrospojrzenie.
ZAPISZ MNIE
Poza scenariuszem
autor: Marek Wierciszewski
Wysyłany co dwa tygodnie
Marek Wierciszewski
Newsletter poświęcony globalnym rynkom finansowym. Strategie inwestycyjne, alternatywne scenariusze, makrospojrzenie.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy