WARTOŚĆ ROZMOWY LICZY SIĘ W ZŁOTÓWKACH

Niby działają razem. Jednak bardzo często działy firmy mają sprzeczne cele, a to utrudnia osiągnięcie celu podstawowego. Zarabiania pieniędzy.

Brak komunikacji (lub jej niska jakość) między komórkami tej samej firmy prowadzi do wzrostu kosztów łańcucha dostaw. Czasami tak drastycznego, że… nie opłaca się go tworzyć.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ