27 listopada w hotelu Hyatt w Warszawie odbędzie się kongres PR Forum 2008. Musisz tam być.
Eksperci z kraju i z zagranicy będą dyskutowali o wpływie działań PR na realizację strategii firmy i osiąganie celów biznesowych. O światowych trendach w komunikacji oraz o kluczowych zasadach budowania długoterminowej strategii przedsiębiorstwa opowie Al Golin, prezes GolinHarris — jedna ze 100 najbardziej wpływowych osób na świecie w branży PR w XX w. (według magazynu "PR Week").
O hoaxingu, czyli świadomym wprowadzaniu opinii publicznej w błąd przez media, opowie Philippe Dutilleul, przedstawiciel belgijskiej telewizji RTBF, współautor ciekawego materiału o rozpadzie tego kraju.
Uczestnicy kongresu dowiedzą się również, jak budować wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy na konkurencyjnym rynku pracy. Na przykładach polskich przedsiębiorców omówione zostaną także różne modele przywództwa w organizacjach.
Będzie też można poznać przykłady najbardziej efektywnych kampanii PR i komunikowania trudnych decyzji. Kongres organizuje Związek Firm Public Relations oraz "Harvard Business Review Polska". Zakończy go uroczysta gala, podczas której zostaną wręczone "Złote Spinacze" — prestiżowe nagrody branży public relations w Polsce. W tym roku padł absolutny rekord konkursu — do rywalizacji zgłoszono aż 103 projekty.
"Plus Biznesu" jest patronem medialnym zarówno "Złotych spinaczy", jak i PR Forum. Więcej informacji o kongresie, pełen program oraz lista prelegentów dostępne są na stronie internetowej www.prforum.pl.