Więcej i lepiej - dotrzymujemy obietnic

Redakcja
opublikowano: 20-06-2008, 00:00

Gdy na przełomie marca i kwietnia zapowiadaliśmy nowatorskie w Polsce połączenia newsroomów portalu pb.pl i redakcji „Pulsu Biznesu”, obiecywaliśmy, że ono zaowocuje nową jakością. Portal pb.pl w myśl naszych założeń miał się stać podstawowym i najważniejszym źródłem informacji przede wszystkim dla inwestorów giełdowych. Z badań przeprowadzonych w czerwcu przez firmę Gemius widać, że słowa dotrzymujemy.

Bijemy na głowę wirtualną konkurencję pod względem zawartości informacyjnej portalu pb. pl, na którym publikujemy średnio prawie 200 newsów dziennie, czyli trzy razy więcej niż portal „Parkietu” i cztery razy więcej niż portal „Gazety Prawnej”. I warto podkreślić, że nie są to jedynie doniesienia agencyjne, dominujące na portalach o profilu ogólnym.

Średnio dostarczamy internautom 50 własnych newsów dziennie, czyli dwa razy więcej niż gazeta. pl i aż 10 razy więcej niż Parkiet.com. Zgodnie z zapowiedziami, znacząca część naszych newsów (blisko 60 dziennie) to informacje giełdowe. Połowa z nich to informacje własne. Tu też udało nam się wyprzedzić rywali, w niektórych przypadkach — znacznie.

Badanie wskazuje jednoznacznie, że portal pb.pl stał się wielostronnym i jeszcze bardziej niż dotychczas użytecznym narzędziem dla inwestorów, którzy poszukują w internecie informacji niezbędnych im do trafnych decyzji inwestycyjnych. Należy przy tym podkreślić, że sukces portalu nie odbywa się kosztem papierowego wydania „Pulsu Biznesu”. Wręcz przeciwnie. Gazeta — obfitość informacji — też ma się bardzo dobrze. Redakcja

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Redakcja

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu