Wiedza dla pasjonatów technologii

opublikowano: 07-04-2019, 22:00

16 czerwca w Warszawie odbędzie się bezpłatna konferencja „Digital Signage”.

Wydarzenie skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych w marketingu cyfrowym, a w szczególności: specjalistów ds. poznania potrzeb konsumentów, osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku, a także przedstawicieli firm, dla których najważniejszym celem jest usprawnienie komunikacji z klientem. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak wybrać cyfrowe nośniki reklamowe,aby zaciekawić konsumenta oraz jak zwiększyć potencjał komunikacyjny w firmie. Eksperci opowiedzą również o tym, czy cyfrowy i tradycyjny marketing to konkurenci czy sojusznicy. Wytłumaczą też, czym jest tzw. Digital Signage, pozwalający na ukierunkowanie przekazu audiowizualnego zgodnie z preferencjami grupy odbiorców. Konferencja odbędzie się w warszawskim Hotelu Courtyard by Marriott. Więcej informacji: https://gigacon.org/ event/digital_signage/.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy