Czytasz dzięki

Wino w puszce zamiast piwa

  • DI
opublikowano: 09-12-2019, 22:00

W USA spada sprzedaż piwa, na popularności zyskują alternatywne trunki.

W 2018 r. konsumpcja alkoholu w USA zmniejszyła się trzeci rok z rzędu — wynika z badań IWSR Drinks Market Analysis. Portal CNN ocenia, że za taką sytuację „winić należy piwo”. Według firmy Nielsen w okresie od października 2018 r. do października 2019 r. sprzedaż piwa produkcji krajowej spadła w USA o 4,6 proc. Zmniejszony popyt notuje się również na rynku piw rzemieślniczych, na których reklamę browary przeznaczyły znaczne kwoty.

Dla pijących bardziej ciekawe są obecnie „nowe marki i kreatywne pomysły” na rynku alkoholowym — napsał portal CNN.

Wśród nich prym wiedzie wino w plastikowych puszkach. Jego sprzedaż wzrosła w USA w ciągu roku o ponad 70 proc. Na popularności zyskują też gotowe koktajle alkoholowe. Rośnie też rynek whiskey i tequili.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane