Wiosenna ofensywa Browaru Amber

opublikowano: 04-04-2019, 22:00

Producent z pomorskiego Bielkówka na początek sezonu przygotował nowości, m.in. piwo double india pale ale.

Piwowarzy z Browaru Amber postanowili rozszerzyć popularną serię „Po godzinach”. W jej ramach prezentowane są autorskie style piwne, a każdy produkt rozlewany jest w limitowanej serii po 200 hektolitrów (ok. 40 tys. butelek). Tym razem do serii dołącza trunek w stylu double india pale ale (DIPA). To piwo górnej fermentacji, niefiltrowane, o wysokim ekstrakcie (18,1 proc. objętości) i dość wysokiej zawartości alkoholu (7,5 proc.). Cecha charakterystyczna: to piwo jest mocno nachmielone, bo do jego uwarzenia wykorzystano aż sześć odmian chmielu angielskiego i amerykańskiego pochodzenia. Warto dodać, że chmielenie nastąpiło na zimno, dzięki czemu piwo ma charakterystyczny, wyjątkowy aromat.

BĘDĄ NOWOŚCI:
BĘDĄ NOWOŚCI:
Ewa Soroka, brand manager Browaru Amber, zapowiada, że DIPA i nowe opakowanie Ambera Naturalnego to nie koniec tegorocznych nowinek od producenta z pomorskiego Bielkówka.
Fot. WM

— W ramach serii „Po godzinach” staramy się co kilka miesięcy prezentować nowości. Poczuliśmy, że wiosna to dobry moment, żeby na otwarcie sezonu dodać kolejny element do tego portfolio. A dlaczego DIPA? Bo mimo swojej mocy jest to piwo bardziej orzeźwiające niż jesienno-zimowe portery czy stouty. Widać też, że klienci szukają tego stylu na półkach, a w naszej ofercie jeszcze go nie było — tłumaczy Ewa Soroka, brand manager Browaru Amber.

Kolejna wiosenna niespodzianka ucieszy amatorów jednego z najpopularniejszych produktów Browaru Amber, czyli lagera Amber Naturalny.

Chodzi o zmianę wizualną— piwo będzie sprzedawane w nowej puszcze. Ewa Soroka zapowiada, że to nie koniec wizerunkowych metamorfoz.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

— W projekcie nowego opakowania zwraca uwagę czystość i nowoczesność. Z drugiej strony zależało nam na tym, żeby — mimo prostej i modernistycznej estetyki — przemycić motyw związany z regionem i tradycją. Stąd heraldyka nawiązująca do herbu Gdańska — tłumaczy Ewa Soroka.

Dlaczego zmiana objęła akurat popularny jasny lager? Bo to gatunek coraz częściej doceniany przez fanów piw rzemieślniczych. Bardzo wielu klientów po latach fascynacji trunkami niszowymi ponownie docenia ten najpopularniejszy styl piwny w Europie. Co ciekawe — niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że pod względem metody warzenia jest to jedno z najtrudniejszych piw.

Produkt ma mało dodatków i jest bardzo wrażliwy na piwowarskie błędy. Wystarczy najmniejsze odstępstwo od reguły, by szybko zepsuć jego smak. Rynek piwa w Polsce stale rośnie. W ubiegłym roku sprzedaż złocistego trunku wzrosła o 7,7 proc. rok do roku do poziomu 16,8 mld zł — wynika z badania Nielsena, przedstawionego przez ZPPP — Browary Polskie.

Notuje się przy tym rosnące zainteresowanie Polaków piwami z segmentu premium, a sama kategoria najdroższych produktów urosła aż o blisko 40 proc. Pod względem konsumpcji piwa ogółem (37,2 mln hl w 2017 r.) i na osobę (97 litrów) Polska zajmuje czwarte miejsce w Europie.

— Polacy coraz bardziej zwracają uwagę na jakość piwa i coraz częściej wybierają napoje premium. Dlatego od lat dbamy o walory tradycyjnych produktów, jednocześnie poszerzając asortyment, aby odpowiadać na potrzeby coraz bardziej świadomych i wymagających klientów — dodaje Ewa Soroka.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane