Wirtualna nawigacja nabiera impetu

W maju z map i lokalizatorów internetowych korzystało 10,5 mln Polaków. To o 8 proc. więcej niż przed rokiem (9,8 mln) i o 30 proc. więcej niż przed czterema laty (8,1 mln).

W 2012 r. strony te cieszyły się największym zainteresowaniem od stycznia do września. Natomiast najmniejszy ruch zarejestrowano na nich w grudniu (7,8 mln) — wynika z ogólnopolskich badań oglądalności witryn Megapanel PBI/Gemius, na których podstawie marketingowcy planują kampanie internetowe. Najpopularniejsze serwisy tego rodzaju to Google (7,3 mln użytkowników), Zumi.pl (4,4 mln) i Targeo.pl (1,8 mln). Najczęściej na te strony zaglądają osoby między 25. a 34. rokiem życia (3 mln), z wykształceniem średnim (2,7 mln) i mieszkańcy województwa mazowieckiego (1,8 mln).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wirtualna nawigacja nabiera impetu