Aplikacja e-commerce ogłosiła w poniedziałek, że spodziewa się zebrania do 1,1 mld USD w ramach swojej pierwszej oferty publicznej, pisze Reuters.
Aplikacja WishAndrew Harrer
Aplikacja e-commerce ogłosiła w poniedziałek, że spodziewa się zebrania do 1,1 mld USD w ramach swojej pierwszej oferty publicznej, pisze Reuters.
Aplikacja zakupowa z siedzibą w San Francisco planuje sprzedać 46 mln akcji w cenie od 22 do 24 USD za sztukę, podano w zgłoszeniu regulacyjnym. Jej kapitalizacja rynkowa wyniosłaby w tym przypadku ok. 14,07 mld USD.
Firma ContextLogic, która prowadzi działalność jako Wish, złożyła w zeszłym miesiącu oficjalny wniosek o IPO, aby rozpocząć obrót akcjami na giełdzie Nasdaq. W pierwszych dziewięciu miesiącach roku wykazała 32-procentowy wzrost przychodów w ciągu dziewięciu miesięcy zakończonych 30 września, ale większą stratę netto.
Wish, założony w 2010 roku przez Piotra Szulczewskiego, Jamesa Prendergasta i Danny'ego Zhanga, ma aktualnie 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Dziennie sprzedaje ok. 2 mln artykułów. Organizatorami IPO są Goldman Sachs, JPMorgan i BofA Securities.