Wrocławska Teta ma 150 klientów na Personel

Na początku kwietnia 2002 r. rozpoczęło się wdrożenie aplikacji Teta Personel w Polskim Towarzystwie Finansowym (PTF). Tym samym wrocławska firma informatyczna Teta pozyskała 150. klienta na aplikację do zarządzania zasobami ludzkimi. Do tej pory Polskie Towarzystwo Finansowe korzystało z programu kadrowo-płacowego działającego w trybie tekstowym. W związku z rozwojem firmy, powstawaniem nowych oddziałów i zwiększaniem zatrudnienia zaistniała potrzeba bardziej zaawansowanego narzędzia. Pierwsza próbna lista płac ma zostać naliczona przy pomocy aplikacji Teta Personel już w maju 2002 r. Całość prac wdrożeniowych ma się zaś zakończyć w czerwcu tego roku. Poza podstawowymi funkcjami administracji kadrowo-płacowej i naliczania wynagrodzeń, PTF wdroży moduły zarządzania personelem, obsługi działalności socjalnej, a także umów cywilnoprawnych.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ