Wsparcie dla wielu kontynentów

opublikowano: 16-12-2020, 20:01

Polska jest nadal atrakcyjnym miejscem dla centrów usług biznesowych. Dynamiczny rozwój Arrow Services w Gdańsku potwierdza ten trend.

Efekt wirusa:Pandemia wzmocniła fundamenty naszego modelu biznesowego – mówi Adam Stoch, członek zarządu Arrow Services.
Efekt wirusa:Pandemia wzmocniła fundamenty naszego modelu biznesowego – mówi Adam Stoch, członek zarządu Arrow Services.

Działająca w Gdańsku spółka jest częścią amerykańskiej grupy Arrow Electronics. Gdańska Arrow Services, podobnie jak krakowskie biuro, stanowi centrum usług biznesowych, koncentrując się na zapewnianiu wsparcia zespołom sprzedaży i klientom całej grupy w tzw. regionie EMEA, czyli w Europie, krajach Bliskiego Wschodu i Afryce.

– Specjalizujemy się również w wykonywaniu funkcji pomocniczych, takich jak HR i finanse, a także skupiamy się na analityce oraz inżynierii – wyjaśnia Adam Stoch, członek zarządu Arrow Services.

Spółka pojawiła się na polskim rynku w 2017 r.

Arrow Electronics, z siedzibą w amerykańskim mieście Centennial (Kolorado) jest globalnym dostawcą produktów, usług i rozwiązań w obszarze technologii komputerowych i komponentów elektronicznych. Powstała w 1935 r. Obecnie posiada sieć ponad 336 lokalizacji i obsługuje 175 tysięcy wiodących producentów technologii i usługodawców na całym świecie. W DNA spółki jest zapisane wprowadzanie i tworzenie innowacji oraz przełamywanie barier tego, co wykonalne.

- Arrow Electronics prowadzi innowacje na czele rozwoju technologii, na przykład dziś - w dziedzinie sztucznej inteligencji, chmury i analityki, bezpieczeństwa cybernetycznego oraz internetu rzeczy. Organizacja usługowa Arrow w Gdańsku powstała jako główny węzeł w globalnej sieci biur Arrow, obsługujący klientów wewnętrznych i zewnętrznych w Europie i poza nią – wyjaśnia Adam Stoch. Dodaje, że w obecnej, bezprecedensowej sytuacji wywołanej pandemią COVID-19 wiele firm przyspieszyło działania związane z transformacją cyfrową.

- Popyt na oprogramowanie, chmurę i zabezpieczenia potrzebne do pracy zdalnej jest nadal duży. Fundamenty naszego modelu biznesowego wzmocniły się podczas trwającej pandemii dzięki oferowanym rozwiązaniom i usługom – przekonuje Adam Stoch.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane