Wykłady prosto z Harvardu

AS
03-10-2007, 00:00

Nowe trendy i przełomowe idee, wpływające na biznes oraz funkcjonowanie firm wyjaśniają cenieni autorzy.

Nowe trendy i przełomowe idee, wpływające na biznes oraz funkcjonowanie firm wyjaśniają cenieni autorzy.

Zbiory interesujących i przełomowych artykułów poświęconych zagadnieniom biznesowym, które zostały opublikowane w oryginale w Harvard Business School Press, postanowiło przetłumaczyć na język polski oraz wypuścić na nasz rynek (pod marką Onepress) wydawnictwo Helion. Książki dotyczą w szczególności takich zagadnień, jak fuzje i przejęcia, rozwój umiejętności przywódczych, zarządzanie firmą, komunikacja i negocjacje w biznesie czy osiąganie przewagi nad konkurentami. Na rynek trafiły również indywidualne projekty — takie jak np. „Jak przeprowadzić transformację firmy”, autorstwa Johna P. Kottera.

— Pierwszą książkę we współpracy z Harvard Business School Press wydaliśmy w lutym 2005 r. Była to „Hardball, czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to, by grać, czy po to, by wygrać?”, traktująca o zdobywaniu miażdżącej przewagi konkurencyjnej — wyjaśnia Agnieszka Batóg z wydawnictwa Helion.

Od tego czasu wydano 43 książki. Do końca roku ukaże się jeszcze 11 tytułów z Harvardu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Wykłady prosto z Harvardu