Wyniki WPP wyższe, ale poniżej oczekiwań

(Tadeusz Stasiuk)
21-08-2006, 07:49

Mimo wzrostu przychodów i zysku wyniki finansowe holdingu reklamowego WPP (m.in. agencje Ogilvy & Mather i JWT) za pierwsze półrocze tego roku rozczarowały analityków.

Mimo wzrostu przychodów i zysku wyniki finansowe holdingu reklamowego WPP (m.in. agencje Ogilvy & Mather i JWT) za pierwsze półrocze tego roku rozczarowały analityków.

Przychody koncernu w ciągu sześciu miesięcy tego roku wyniosły 2,86 mld funtów (wzrost o 16 proc. w stosunku tego samego okresu 2005 roku). Zysk brutto na działalności operacyjnej wzrósł o 25 proc. – do 333 mln funtów. Analitycy spodziewali się jednak wyniku rzędu 350 mln funtów.Wyniki WPP rosną przede wszystkim dzięki coraz bardziej dynamicznie rozwijającej się działalności internetowej oraz lepszym wynikom oddziałów firmy w Europie Wschodniej. Słabiej pod względem przychodów wypadają media tradycyjne oraz spółki w USA i w Europie Zachodniej.

WST, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Wyniki WPP wyższe, ale poniżej oczekiwań