Wyposażenie biura ma znaczenie

opublikowano: 16-07-2018, 22:00

Aranżacja i układ miejsca pracy to jedne z kluczowych czynników wpływających na samopoczucie i zdrowie polskich pracowników biurowych

Aranżacja i układ miejsca pracy to jedne z kluczowych czynników wpływających na samopoczucie i zdrowie polskich pracowników biurowych — wynika z badania przeprowadzonego przez One Poll na zlecenie Mindspace, globalnego operatora przestrzeni co-workingowych.

Jedna piąta ankietowanych wskazała, że ich środowisko pracy sprawia, że czują się zmęczeni, 13 proc. stwierdziło, że odczuwa stres, a 12 proc. — że się nudzi. Ponadto aż 27 proc. badanych odrzuciło ofertę pracy ze względu na niewłaściwy wygląd biura lub brak w nim udogodnień. Respondenci zgodnie przyznają, że w skupieniu i efektywnej pracy najbardziej przeszkadza im hałas. W swoim biurze najchętniej widzieliby pokoje do cichej pracy oraz dostęp do miejsc, w których moglibyodpocząć lub pracować w skupieniu — takich jak ogród lub taras. Obie odpowiedzi wskazało prawie 30 proc. badanych. Oczekują także klimatyzacji (40 proc.), dobrego oświetlenia (33 proc.), wygodnych mebli (29 proc.) oraz więcej terenów zielonych (24 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Kariera / Wyposażenie biura ma znaczenie