X3M Digital spieszy na New Connect

KL
opublikowano: 12-01-2009, 00:00

Telewizyjna spółka wkrótce zadebiutuje na rynku alternatywnym, by wzmocnić wizerunek. Emisji na razie nie planuje.

Telewizyjna spółka wkrótce zadebiutuje na rynku alternatywnym, by wzmocnić wizerunek. Emisji na razie nie planuje.

W związku z wejściem na New Connect spółka X3M Digital zmieniła niedawno formę prawną oraz nazwę (wcześniej nazywała się Euro Marketing Group). Złej koniunktury się nie boi, bo nie zamierza sprzedawać akcji w ofercie publicznej.

— Akcje już zostały objęte w ofercie pre-IPO przez inwestorów prywatnych. Chcemy iść na New Connect, by podnieść wiarygodność. To ważne, bo działamy również na rynkach zagranicznych. Pieniądze z nowej emisji nie są nam na razie potrzebne — mówi Igor Herma, dyrektor finansowy.

Jeżeli jednak sytuacja na giełdzie się poprawi, spółka nie wyklucza nowej emisji. W przyszłości zamierza przenieść się na GPW.

X3M Digital prowadzi cztery rodzaje działalności. Handluje tunerami telewizyjnymi, w tym pod własną marką X3Mtv Tuners. Przez spółki zależne w Niemczech i Holandii sprzedaje je na rynkach Europy Zachodniej. Jest też dostawcą dostępu do internetu satelitarnego. Prowadzi telewizję internetową X3Mtv. W grupie jest spółka TV Pro, która zajmuje się produkcją telewizyjną, m.in. reklam, filmów dokumentalnych i teledysków. Pracuje m.in. dla Polsatu i TVN.

W 2007 r. przychody grupy X3M Digital wyniosły 12,6 mln zł. W 2008 r. szacowane są na 14 mln zł (X3M Digital) i 16 mln zł (grupa).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane