XTPL znalazł dystrybutora w Chinach

opublikowano: 16-04-2021, 08:09

XTPL podpisał umowę dystrybucyjną z chińską firmą Yi Xin Technology.

Yi Xin pełnić będzie rolę dystrybutora rozwiązań technologicznych XTPL na rynku chińskim. Firma odpowiedzialna będzie także za kwestie formalne wprowadzenia produktów XTPL na rynek chiński w tym m.in. uzyskanie niezbędnych certyfikatów bezpieczeństwa i poświadczeń, które są wymagane w obrocie handlowym. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy i w zależności od jej efektów, strony umowy podejmą decyzję o dalszej współpracy.

XTPL za pośrednictwem chińskiego dystrybutora zamierza w pierwszej kolejności wprowadzić na regionalny rynek drukarki do szybkiego prototypowania Delta Printing System oraz ofertę autorskich nanotuszy.

– Widzimy bardzo wyraźnie, jak dynamicznie rozwijają się na rynku chińskim branże i produkcja nowoczesnych wyświetlaczy, ekranów dotykowych, mikroelektroniki oraz zaawansowanych płytek PCB. W tych branżach technologia XTPL ma do odegrania istotną rolę. Nawiązaliśmy kontakt z Yi Xin Technology, którzy zainteresowali się naszą unikalną technologią i naszą działalnością. Przedstawili nam listę pierwszych projektów, w których widzą możliwość wykorzystania naszej technologii u swoich partnerów w Chinach. Rozpoczęliśmy analizę tych propozycji, by wybrać te, które będą do nas najlepiej dopasowane i pozwolą na efektywne wprowadzenie technologii w kolejne etapy komercjalizacji. Mamy nadzieję, że nasza współpraca możliwie szybko przyniesie oczekiwane dla obu jej stron owoce. Na pewno ważnym aspektem tej relacji będzie także fakt, że po stronie dystrybutora pozostają także kwestie formalne wprowadzenia naszych produktów na tamtejszy rynek m.in. uzyskanie niezbędnych certyfikatów bezpieczeństwa i poświadczeń, które są wymagane w obrocie handlowym – mówi Filip Granek, prezes XTPL.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane