YouTube rzuca wyzwanie Spotify

ŁO
opublikowano: 13-11-2014, 10:51

Portal należący do koncernu Google wprowadza usługę YouTube Music Key, która w ramach płatnej subskrypcji oferuje muzykę bez reklam.

Nowa usługa rzuca wyzwanie takim serwisom jak Spotify, Rdio, Beats Music, podaje BBC. Agencja Bloomberg informuje z kolei, że YouTube podpisał umowy z takimi gigantami branży muzycznej jak Universal Music and EMI Group i Warner Music Group. 

Zobacz więcej

YouTube Music Key

YouTube

Promocyjna subskrypcja serwisu YouTube Music Key ma kosztować 7,99 USD miesięcznie. Normalna cena wynosi 9,99 USD.

Użytkownicy otrzymają w pakiecie także subskrypcję Google Play Music. YouTube zapewnia, że w ramach nowej usługi fani muzyki będą mogli odtwarzać utwory również w trybie offline.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / YouTube rzuca wyzwanie Spotify