Z wyczuciem do klienta

DK
opublikowano: 2019-12-29 22:00

Zrozumienie uwarunkowań kulturowych i mentalnych klientów pozwala spółce zdobywać kontrakty.

22. miejsce w rankingu ogólnopolskim

Ypero to generalny wykonawca obiektów magazynowych, przemysłowych i biur. Jego klientami są krajowi i zagraniczni inwestorzy sektora B2B, którzy realizują inwestycje małej i średniej wielkości w całej Polsce.

— Wyróżniamy się na rynku tej wielkości budów znajomością języków obcych, nierzadko realizując kontrakty spisywane w językach obcych. Jako Wielkopolanie i byli pracownicy międzynarodowych firm rozumiemy uwarunkowania kulturowe i mentalne naszych klientów — zapewnia Paweł J. Prętkiewicz, dyrektor zarządzający Ypero.

Początki firmy sięgają 2004 r. Przełomowym momentem była dla niej pierwsza budowa na tzw. green field w 2015 r. Kolejnym krokiem stało się podpisanie w 2018 r. dwóch kontraktów o wartości kilkunastu mln zł każdy.

— Te dwie inwestycje ulokowały firmę w docelowym segmencie rynku — mówi Paweł J. Prętkiewicz.

Plany spółki zakładają ekspansję zagraniczną, rozpoczynając od rynku niemieckiego z uwagi na jego bliskość.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface

Partner strategiczny

Alior

Partnerzy

GPW Orlen Targi Kielce