Z wyczuciem do klienta

DK
opublikowano: 29-12-2019, 22:00

Zrozumienie uwarunkowań kulturowych i mentalnych klientów pozwala spółce zdobywać kontrakty.

22. miejsce w rankingu ogólnopolskim

Ypero to generalny wykonawca obiektów magazynowych, przemysłowych i biur. Jego klientami są krajowi i zagraniczni inwestorzy sektora B2B, którzy realizują inwestycje małej i średniej wielkości w całej Polsce.

— Wyróżniamy się na rynku tej wielkości budów znajomością języków obcych, nierzadko realizując kontrakty spisywane w językach obcych. Jako Wielkopolanie i byli pracownicy międzynarodowych firm rozumiemy uwarunkowania kulturowe i mentalne naszych klientów — zapewnia Paweł J. Prętkiewicz, dyrektor zarządzający Ypero.

Początki firmy sięgają 2004 r. Przełomowym momentem była dla niej pierwsza budowa na tzw. green field w 2015 r. Kolejnym krokiem stało się podpisanie w 2018 r. dwóch kontraktów o wartości kilkunastu mln zł każdy.

— Te dwie inwestycje ulokowały firmę w docelowym segmencie rynku — mówi Paweł J. Prętkiewicz.

Plany spółki zakładają ekspansję zagraniczną, rozpoczynając od rynku niemieckiego z uwagi na jego bliskość.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DK

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

COFACE

Partner

KRD

Patroni honorowi

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu