Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) wyróżniła Galerię Malta za unikatowy model zarządzania relacjami z klientami.
Galeria Malta w Poznaniu, inwestycja firmy Neinver, to jedyne centrum handlowe wyróżnione certyfikatem wartości ("Certificate of Merit for Exceptional Management") w tegorocznej edycji European Shopping Centre Awards. Wprowadzony przez Neinver system zarządzania opiera się na budowaniu długotrwałych relacji z najemcami. Główną rolę odgrywa rada Galerii Malta — wspólna inicjatywa administracji centrum i najemców.
— Za pośrednictwem rady sprawnie komunikujemy się z najemcami — mówi Bożena Gierszewska, dyrektor w Neinver Polska.
Do tego dochodzą zaawansowane rozwiązania techniczne, np. zainstalowany u każdego najemcy system liczenia klientów, pozwalający na prowadzenie statystyk odwiedzin w centrum.
Najemcy mogą również korzystać z nieodpłatnych porad tzw. Visual Merchandisera i szkolenia z technik sprzedaży oraz komunikacji wizualnej wewnątrz sklepu.