Zarządca stawia na współpracę z najemcami

MAS
18-05-2010, 00:00

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) wyróżniła Galerię Malta za unikatowy model zarządzania relacjami z klientami.

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) wyróżniła Galerię Malta za unikatowy model zarządzania relacjami z klientami.

Galeria Malta w Poznaniu, inwestycja firmy Neinver, to jedyne centrum handlowe wyróżnione certyfikatem wartości ("Certificate of Merit for Exceptional Management") w tegorocznej edycji European Shopping Centre Awards. Wprowadzony przez Neinver system zarządzania opiera się na budowaniu długotrwałych relacji z najemcami. Główną rolę odgrywa rada Galerii Malta — wspólna inicjatywa administracji centrum i najemców.

— Za pośrednictwem rady sprawnie komunikujemy się z najemcami — mówi Bożena Gierszewska, dyrektor w Neinver Polska.

Do tego dochodzą zaawansowane rozwiązania techniczne, np. zainstalowany u każdego najemcy system liczenia klientów, pozwalający na prowadzenie statystyk odwiedzin w centrum.

Najemcy mogą również korzystać z nieodpłatnych porad tzw. Visual Merchandisera i szkolenia z technik sprzedaży oraz komunikacji wizualnej wewnątrz sklepu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Zarządca stawia na współpracę z najemcami