Zaskocz klienta reklamą zewnętrzną

opublikowano: 19-08-2018, 22:00

Przekazy promocyjne typu DOOH (ang. digital out of home, reklama zewnętrzna) są uznawane przez ekspertów jako atrakcyjne medium, które może wspomóc marketerów w dotarciu do grupy docelowej.

 Najbardziej interesującą jej możliwością, na którą zwracająuwagę klienci galerii handlowych, jest lokalizacja — wynika z danych firmy Kinetic Panel. Kolejnym ciekawym aspektem, na który zwrócili uwagę uczestnicy raportu, jest aktualizacja dotycząca pogody. To zastosowanie wykorzystała m.in. sieć fast foodów McDonald’s, która zapowiadała prognozę z wykorzystaniem ikonografiki przedstawiającej posiłki z menu restauracji wyglądem nawiązujących do tradycyjnych ikon obrazujących zjawiska pogodowe. Na bilbordach pojawiły się zatem burgery przypominające słońce czy pudełka frytek zapowiadające deszcz. Warto zauważyć, że tego typu kampanie znacznie wpływają na zaangażowanie publiczności, pozwalają na lepsze ich zapamiętanie, a także stawiają markę w pozytywnym świetle.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Zaskocz klienta reklamą zewnętrzną