Zawróciła samolot, bo źle podali orzeszki

AD, Bloomberg
08-12-2014, 17:24

Córka prezesa koreańskich linii lotniczych zawróciła samolot w Nowym Jorku, bo obsługa nie znała zasad podawania pasażerom orzeszków.

40-letnia Heather Cho, córka prezesa Korean Air Cho Yang Ho już siedziała w samolocie zmierzającym z Nowego Jorku do Seulu, kiedy podczas kołowania stwerdessa zaczęła pasażerom podawać orzeszki makadamia.

Zobacz więcej

Zdaniem wiceprezes linii Korean Air obsługa powinna znać zasady serwowania orzeszków na pokładzie Bloomberg

Pełniąca obowiązki wiceprezesa linii pani Cho zażądała wyjaśnień, dlaczego obsługa serwuje je bez uprzedniego spytania, czy pasażer sobie orzeszki życzy. Ponieważ stewarderssa nie umiała tego wyjaśnić, pani wiceprezes zażądała, by natychmiast zawrócić samolot do gate’u i zwolnić ją za nieznajomość zasad obsługi pasażerów obowiązujących w tych liniach lotniczych.


O incydencie, który miał miejsce 5 grudnia poinformowały same linie lotnicze Korean Air, jednak nikt z władz nie chciał tego skomentować dziennikarzom.

Doniesiono jednak, że południowokoreański nadzór lotniczy już prowadzi dochodzenie w sprawie, czy wiceprezes linii nie naraziła lotu na niebezpieczeństwo swoim wybrykiem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AD, Bloomberg

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Zawróciła samolot, bo źle podali orzeszki