Zbadane nośniki będą droższe

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 24-01-2001, 00:00

Zbadane nośniki będą droższe

Spółka Polskie Badanie Reklamy Zewnętrznej bada efektywność nośników należących do jej założycieli, czyli AMS, Outdoor i Plakanda. Pozostałe firmy, które chciałyby przystąpić do spółki, muszą poczekać.

Do spółki PBRZ, do której na razie należą tylko jej założyciele, czyli AMS, Outdoor i Plakanda, chciałyby przystąpić następne firmy.

— Muszą one poczekać. Nie możemy przyjmować nowych wspólników, dopóki nie zakończymy badania nośników należących do założycieli spółki — tłumaczy Marcin Grabowski, prezes zarządu spółki PBRZ.

Twierdzi, że Europlakat przystąpi do niej w lutym. W marcu rozpoczną się rozmowy z Town & City, a w kwietniu z Cityboard Media.

— Problem polega na tym, że firmy outdoorowe bardzo się od siebie różnią. Każda ma inną liczbę i strukturę tablic. Dlatego trudno teraz włączyć je do trwającego już badania — wyjaśnia Marcin Grabowski.

Twierdzi, że w trzecim kwartale 2001 roku powinno zakończyć się badanie nośników założycieli spółki. Nośniki firm, które teraz do niej przystąpią, będą zbadane nieco później.

— Sprawdzone tablice będą cieszyły się większym zainteresowaniem — mówi Marcin Grabowski.

Zdaniem Beaty Fertak z Cityboard Media, te nośniki mogą być również droższe. Tak więc może powstać przewaga rynkowa założycieli spółki nad firmami, które przystępują do niej dopiero teraz.

— Nie powinno być takiego problemu. Wyniki badań nośników firm, które teraz przystąpią do spółki, powinny być gotowe niewiele później — wyjaśnia Marcin Grabowski. MAZ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Zbadane nośniki będą droższe