Zetka odbija miasta

KAJ
14-09-2009, 00:00

Radio Zet, z nowym szefem, odzyskuje część słuchaczy. Reklamodawcy docenili zmiany.

Radio Zet, z nowym szefem, odzyskuje część słuchaczy. Reklamodawcy docenili zmiany.

Najnowsze badania MillwardBrown SMG/KRC sygnalizują, że w największych aglomeracjach RMF FM przestał uciekać "Zetce". Poprawę widać nie tylko w procentach, ale też w przychodach.

— Obserwujemy coraz więcej zleceń idących nie do Brokera FM (sprzedaje czas reklamowy w RMF FM), lecz do Radia Zet. Przewietrzenie kierownictwa mu nie zaszkodziło — ocenia Tomasz Mąka z CR Media Consulting.

Według danych SMG/KRC, w ostatnich trzech miesiącach Radio Zet skutecznie broniło pozycji w Warszawie, utrzymując udział na poziomie 14,28 proc. RMF FM zanotowało 8,23 proc., o 4 pkt proc. mniej niż w poprzednim badaniu. W Trójmieście Zetka odbiła fotel lidera (udział 15,23 proc.) po kilku miesiącach dominacji RMF, wyprzedzając rywala o 0,5 pkt proc. RMF tradycyjnie dominuje w Krakowie i w aglomeracji śląskiej.

— Bardzo dobrze prezentuje się RMF Maxx, który odbija reklamodawców i słuchaczy Radiu Eska. Pozytywnym sygnałem jest stabilność Złotych Przebojów Agory, które "ciągną" drugą stację grupy, czyli Roxy FM. Chili Zet oraz Planeta FM należąca do Eurozetu wciąż nie mogą rozwinąć skrzydeł — komentuje Tomasz Mąka.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Zetka odbija miasta