Dzięki tej transmisji Polsat wygenerował 28,6 proc. udziału w rynku. Dodatkowo spotkanie w Polsat Sport śledziło 783 tys. widzów (5,84 proc. udziału w rynku). Mecz finałowy, transmitowany tylko przez kanał sportowy, miał 992 tys. widzów z udziałem w rynku wynoszącym 5,9 proc.
Spotkania polskiej reprezentacji w mistrzostwach gromadziły w Polsacie średnio 3,1 mln widzów, dając stacji 23,9 proc. udziału w rynku. Z kolei zmagania Polek w Polsat Sport miały średnio 599 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 4,64 proc.
Na blokach reklamowych emitowanych przy transmisjach meczów polskiej drużyny
Polsat zarobił cennikowo (bez uwzględnienia rabatów) 18 mln zł. Wpływy Polsat
Sport (wliczając reklamy przy emisjach powtórkowych) wyniosły 1,9 mln zł.
(KOZ)