"Złotka" zarobiły dla Polsatu prawie 20 mln zł

Presserwis
06-10-2009, 07:38

3,8 mln widzów oglądało w niedzielę w  Polsacie mecz o brązowy medal polskich siatkarek w mistrzostwach Europy – wynika z danych cennikowych AGB Nielsen Media Research. 

Dzięki tej transmisji Polsat wygenerował 28,6 proc. udziału w rynku. Dodatkowo spotkanie w Polsat Sport śledziło 783 tys. widzów (5,84 proc. udziału w rynku). Mecz finałowy, transmitowany tylko przez kanał sportowy, miał 992 tys. widzów z udziałem w rynku wynoszącym 5,9 proc.

Spotkania polskiej reprezentacji w mistrzostwach gromadziły w Polsacie średnio 3,1 mln widzów, dając stacji 23,9 proc. udziału w rynku. Z kolei zmagania Polek w Polsat Sport miały średnio 599 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 4,64 proc.

Na blokach reklamowych emitowanych przy transmisjach meczów polskiej drużyny Polsat zarobił cennikowo (bez uwzględnienia rabatów) 18 mln zł. Wpływy Polsat Sport (wliczając reklamy przy emisjach powtórkowych) wyniosły 1,9 mln zł. (KOZ)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / "Złotka" zarobiły dla Polsatu prawie 20 mln zł