ZŁOTNICY WALCZĄ O WŁASNĄ MARKĘ

Grzegorz Zięba
22-02-2000, 00:00
ZŁOTNICY WALCZĄ O WŁASNĄ MARKĘPopyt na wysokiej klasy biżuterię załamał sięINWESTOWAĆ W UNIKAT: Kupno starej biżuterii może być dobrą lokatą, ale musi to być rzecz unikatowa i w bardzo dobrym stanie — uważa Jacek Zięta, prezes Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich w Polsce.fot. Małgorzata Pstrągowska Jubilerzy wytwarzający luksusowe precjoza starają się od kilku lat tworzyć rynek dla wymagających klientów. Nadal jednak wiele doskonałych wzorów nie znajduje nabywców i tonie w powodzi tandetnej, przemysłowej biżuterii importowanej. W latach 70. polskim złotnikom udało się...
Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / ZŁOTNICY WALCZĄ O WŁASNĄ MARKĘ