Żniwa dla e-sklepów

opublikowano: 07-11-2018, 22:00

Prawie połowa Polaków deklaruje, że tegoroczne prezenty pod choinkę zakupi online — wynika z badania przeprowadzonego przez Google.

23 proc. internautów planuje je zrobić już w listopadzie, natomiast 39 proc. przewiduje je na pierwszą połowę grudnia. Dla e-sprzedawców oznacza to, że już teraz powinni przygotować się na intensywny czas, jeśli chodzi o handel. Ci, którzy są obecni w „Google Moja Firma”, mogą w tym celu wykorzystać nowe narzędzie reklamowe wyszukiwarki — „Kampanie inteligentne”. Opiera się ono na technologii uczenia maszynowego, dzięki czemu tworzony w nim przekaz promocyjny jest automatycznie optymalizowany — tak, aby zapewnić przedsiębiorcom najbardziej pożądane przez nich wyniki, które określają przed rozpoczęciem kampanii. Warto wspomnieć, że do nowego rozwiązania od Google dodano funkcję tworzenia grafiki. Dzięki temu „Kampanie inteligentne” samodzielnie przetestują kombinację wybranych zdjęć, logotypów, nagłówków i opisów — po to, aby wybrać najskuteczniejszą reklamę wizualną. Jest to szczególnie przydatne dla MŚP, które nie mają odrębnych działów kreatywnych do tworzenia tego typu przekazów wizualnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Żniwa dla e-sklepów