Żołądkowa robi swoją żubrówkę

ONO
opublikowano: 2009-10-19 14:01

5000 zł dla hodowców trawy – takie ogłoszenia o pracę pojawiły się dziś w Internecie. Pracę daje Stock Polska (dawniej Polmos Lublin). To element kampanii marketingowej, która ma zapewne uderzyć w lidera rynku – CEDC, producenta „Żubrówki”.

- Już od dzisiaj rozpoczynamy rekrutację na stanowisko hodowcy trawy żubrowej. Ze wszystkich zgłoszeń wyłonimy 5 najlepszych kandydatów, którym powierzymy sadzonki trawy żubrowej. Wszyscy hodowcy otrzymają atrakcyjne wynagrodzenie: 5000 zł. Ty także możesz zostać hodowcą trawy! Nie wymagamy doświadczenia w zakresie uprawy roślin czy innych specjalnych umiejętności. Liczy się jedynie pasja, zaangażowanie oraz pozytywne emocje, które przekażesz swoim roślinom. 5 000 zł czeka na najlepszych hodowców! – czytamy na stronie trawazubrowa.pl.

W ten sposób producent znany z „Żołądkowej Gorzkiej” chce uderzyć w największego konkurenta na rynku wódek kolorowych.

- „Żołądkowa Gorzka na Trawie Żubrowej” to połączenie starodawnej receptury Żołądkowej i najlepszych źdzbeł trawy żubrowej – reklamuje Stock Polska.

Już w czerwcu pisaliśmy o rewolucji na rynku alkoholowym. Polmos Lublin Marka Malinowskiego przegonił wówczas Sobieskiego i jest już o krok od CEDC.

Czy sprawa skończy się w sądzie?