9 Senses kusi prezydentów

Karol Jedliński
opublikowano: 2010-04-30 10:57

Spółka jest gotowa do wojny billboardowej. I szykuje się do wejścia na NewConnect.

Walka o billboardy dla polityków trwa. Na razie nie ma plakatów, są słowa.

— Sytuacja jest inna, nie prowadźmy kampanii prezydenckiej na billboardach — proponuje PO ustami Grzegorza Schetyny.

— Nowa jakość kampanii musi być widoczna w wypowiedziach kandydatów i merytorycznej dyskusji, a nie w rezygnacji z akceptowanych przez obywateli nośników komunikatów — odpowiada Andrzej Olechowski.

W zeszłym tygodniu pisaliśmy, że same deklaracje polityków nie wystarczą, bo może się okazać, że wolnych billboardów zabraknie.

— My mamy ponad 300 własnych powierzchni, a na specjalne życzenie jesteśmy w stanie pozyskać każdą wskazaną lokalizację i postawić tam nośnik nawet w ciągu 48 godzin — tłumaczy Łukasz Wylęga, prezes 9 Senses Group.

Wczoraj jego spółka, szykująca się do wejścia na New Connect, zaczęła akcję "zapytaj o wolne nośniki". Po Warszawie cały dzień jeździło kilkadziesiąt samochodów z hasłem akcji na banerze.

O planach spółki czytaj w dzisiejszym wydaniu "Pulsu Biznesu".