ABC Data chce być jak Amazon

Ten rok ma być spokojny w wydaniu hurtownika. Zamierza złapać oddech przed dalszą ekspansją.

Giełdowy dystrybutor sprzętu IT ma za sobą najlepszy rok w historii. Jego przychody poszły w górę w 2013 r. o ponad 30 proc., do 4,8 mld zł. Na czysto zarobił prawie 60 mln zł, czyli o 90 proc. więcej niż w 2012 r. Po takim przyśpieszeniu ABC Data potrzebuje chwili, by złapać oddech. Jak zapowiada Norbert Biedrzycki, jej prezes, ten rok będzie spokojniejszy w wykonaniu dystrybutora.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ