Agora wstrzyma się z zakupem TV

ISB
07-06-2002, 00:00

Agora, wydawca „Gazety Wyborczej”, chce zainwestować nawet 1,5 mld zł w jedną z dwóch działających w Polsce ogólnopolskich komercyjnych telewizji. Nie widzi jednak szybkiej możliwości finalizacji takiej transakcji do czasu wyjaśnienia sprawy nowelizacji ustawy o RTV.

— Dopóki nie będziemy wiedzieli, w jakim kierunku idą prace nad nią, niewiele się na tym polu wydarzy — mówi Wanda Rapaczyńska, prezes Agory.

Ustawa może zabronić przejęcia ogólnopolskiej telewizji wydawcom ogólnopolskiej gazety lub właścicielom ogólnopolskiego radia.

W grę wchodzi przede wszystkim inwestycja w należącą do Zygmunta Solorza telewizję Polsat, wyceniana przez DM BIG BG na 1,7 mld zł. Agora nie chce oficjalnie potwierdzić, że złożyła ofertę. Jan Wejchert, prezes grupy ITI, właściciela TVN, wykluczył w środę możliwość sprzedaży akcji TVN inwestorowi.

— Agora nie złożyła nam oferty. Jednak sprzedaż nawet mniejszościowego pakietu w przypadku TVN na pewno nie wchodzi w grę — ucina Jan Wejchert.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Agora wstrzyma się z zakupem TV