AIG to bank prawie pełną gębą

BT
opublikowano: 17-09-2007, 00:00

AIG Bank Polska stopniowo, lecz jednak zmienia oblicze. Z instytucji finansowej wyspecjalizowanej w finansowaniu klientów indywidualnych — kredyty gotówkowe i ratalne, powoli staje się coraz bardziej bankiem wieloproduktowym rynku consumer finance. Właśnie wprowadził lokatę skierowaną do osób, które mogą odłożyć od 1 tys. zł. Wcześniej wprawdzie oferował możliwość złożenia depozytu, ale minimalną kwotą na wejście było 5 tys. zł. Równocześnie spółka wprowadza na rynek nową markę — AIG Bank Polska Finanse dla Domu. Zastąpi ona dotychczasową AIGO, wyspecjalizowaną w pożyczkach gotówkowych oraz AIG, w sprzedaży na raty. Ogółem nowa marka będzie miała sieć ponad 130 placówek w całym kraju, zarówno własnych, jak i partnerskich.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu