Akcja #jedzjabłka wydarzeniem roku!

DI
opublikowano: 2015-05-14 12:11

Akcja zainicjowana przez „Puls Biznesu” dostała nagrodę w tegorocznym konkursie Innovation Award 2015, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W lipcu 2014 r. w odpowiedzi na rosyjskie embargo na polskie owoce „Puls Biznesu” zainicjował akację „Postaw się Putinowi – jedz jabłka, pij cydr”. Wezwaliśmy do zwiększonej konsumpcji polskich jabłek i wrzucania do sieci zdjęć z hashtagiem #jedzjabłka. >>Postaw się Putinowi, jedz jabłka!

Red. Grzegorz Nawacki - inicjator akcji - odbiera nagrodę
ARC

Akcja spotkała się z gigantycznym odzewem internautów

Temat podchwyciły polskie i zagraniczne media.

Po blisko roku już wiemy, że akcja zadziałała

Doceniona została również przez specjalistów. W środę Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” odebrał nagrodę specjalną Game Changer w konkursie Innovation Award 2015, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (do tego roku nagrody nazywały się Media Trendy).

Jury uznało #jedzjabłka za wydarzenie roku „za przekucie poczucia krzywdy w pozytywne działanie oraz za wygrywanie potyczek w inteligentny sposób”.

Podoba Ci się koszulka, w której nagrodę odbierał redaktor Grzegorz Nawacki? Zapraszamy do naszego sklepu >>