W lipcu 2014 r. w odpowiedzi na rosyjskie embargo na polskie owoce „Puls Biznesu” zainicjował akację „Postaw się Putinowi – jedz jabłka, pij cydr”. Wezwaliśmy do zwiększonej konsumpcji polskich jabłek i wrzucania do sieci zdjęć z hashtagiem #jedzjabłka. >>Postaw się Putinowi, jedz jabłka!

Akcja spotkała się z gigantycznym odzewem internautów.
Temat podchwyciły polskie i zagraniczne media.
Po blisko roku już wiemy, że akcja zadziałała
Doceniona została również przez specjalistów. W środę Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” odebrał nagrodę specjalną Game Changer w konkursie Innovation Award 2015, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (do tego roku nagrody nazywały się Media Trendy).
Jury uznało #jedzjabłka za wydarzenie roku „za przekucie poczucia krzywdy w pozytywne działanie oraz za wygrywanie potyczek w inteligentny sposób”.
Podoba Ci się koszulka, w której nagrodę odbierał redaktor Grzegorz Nawacki? Zapraszamy do naszego sklepu >>