Czytasz dzięki

Alcon zatrudni 100 osób w Warszawie

opublikowano: 29-07-2020, 22:00

Nowe centrum usług dla biznesu powstaje na Mokotowie. Wielkość biura świadczy o ambitnych planach.

Aż 4,7 tys. m kw. powierzchni ma warszawskie biuro Alcon Global Services (AGS), pierwszego w Polsce centrum zaawansowanych usług biznesowych Alcon, globalnej firmy z branży okulistycznych wyrobów medycznych. Jak podkreśla Marek Michalik, prezes Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, jest to pierwsza w tym roku inwestycja z sektora nowoczesnych rozwiązań i usług dla biznesu w tej strefie. Na ogół wśród inwestorów dominują firmy produkcyjne.

AGS zamierza zatrudnić do końca roku 100 pracowników. W kolejnych latach zapowiadany jest dalszy rozwój centrum.

— Pandemia, choć wymaga od nas zweryfikowania pewnych planów, otwiera na szukanie nowych rozwiązań. Z tego powodu realizacja niektórych projektów, np. tych związanych z rozwojem technologii, zyskuje na znaczeniu — wyjaśnia Michał Kasprzyk, szef regionu w Alcon Global Services.

Firma poszukuje specjalistów z dziedziny IT — systemów ERP, analityków, inżynierów infrastruktury IT i big data, specjalistów HR ds. administracji personalnej i naliczania wynagrodzeń oraz finansów i obsługi klienta. Inwestycja o wartości 75 mln zł była możliwa dzięki pozytywnej rekomendacji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) oraz objęciu Alcon Global Services Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną (ŁSSE). W Polsce jest 1513 centrów usług, w 279 warszawskich pracuje 64 tys. osób.

— Nowoczesne usługi biznesowe mają duży udział w wydostawaniu się Polski z pułapki średniego dochodu, a Polska wraz ze swoją ofertą staje się jedną z najatrakcyjniejszych lokalizacji. Jako rynek osiągnęliśmy dojrzałość. Świadczymy coraz bardziej złożone usługi, wymagające wysokich kwalifikacji — mówi Wojciech Popławski, wiceprezes ABSL, Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane