AMG.net łączy się z SNAP Consulting

Mariusz Zielke
06-03-2001, 00:00

AMG.net łączy się z SNAP Consulting

AMG.net, łódzka spółka zajmująca się przede wszystkim marketingiem internetowym, tworzeniem serwisów www i rozwiązań e-biznesowych dla firm, połączy się z SNAP Consulting, przedsiębiorstwem, które specjalizuje się w doradztwie w zakresie wdrażania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP). Szczegóły fuzji będą znane za kilka dni.

Zdaniem specjalistów, usługi konsultingowe w zakresie informatyki i e-biznesu będą cieszyć się coraz większą popularnością. Dlatego wiele spółek, które wyrosły z projektowania stron www, stara się poszerzyć swoją ofertę o bardziej zaawansowane rozwiązania, które można zintegrować z wewnętrznymi systemami zarządzania firm.

W podobnym kierunku zmierza największy konkurent AMG.net na rynku web design — e-point (dawniej Point of View). Obie firmy pozyskały już inwestorów finansowych — w e-point zaangażował się Enterprise Investors, natomiast w AMG.net — Innova Capital. Różnica jest taka, że e-point po pozyskaniu kapitału sam stworzył dział konsultingu, zwiększając zatrudnienie o kilkadziesiąt osób. AMG.net wybrał drogę fuzji ze SNAP Consulting.

AMG.net chce w tym roku osiągnąć 18 mln zł obrotu. W 2000 r. przychody spółki wyniosły 6 mln zł. MZL

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Zielke

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / AMG.net łączy się z SNAP Consulting