Apple Pay wprowadza się do polskiego e-commerce

opublikowano: 18-07-2018, 10:48

Spółka PayLane, dostawca płatności online, ogłosiła, że jako pierwsza wprowadza usługę Apple Pay do krajowego sektora handlu internetowego i mobilnego.

Usługa Apple Pay jest już dostępna dla sklepów internetowych. Jej wprowadzeniem na polski rynek pochwalił się gdański dostawca usług płatności internetowych, spółka PayLane, stanowiąca część grupy Polskie ePłatności. Przedstawiciele firmy zaznaczają, że część jej partnerów już rozpoczęło integrację Apple Pay na swoich witrynach sprzedażowych. 

Jako pierwszy dostawca płatności internetowych w Polsce wprowadziliśmy Apple Pay do sektora e-commerce - mówi Karol Zielinski, prezes PayLane.
Wyświetl galerię [1/2]

Jako pierwszy dostawca płatności internetowych w Polsce wprowadziliśmy Apple Pay do sektora e-commerce - mówi Karol Zielinski, prezes PayLane. ARC

„Podczas korzystania z karty kredytowej lub debetowej w Apple Pay, rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na urządzeniu ani na serwerach Apple. Zamiast tego przypisywany jest unikalny numer konta urządzenia, zaszyfrowany i przechowywany w zabezpieczony sposób. Każda transakcja jest autoryzowana za pomocą jednorazowego, unikatowego kodu bezpieczeństwa”, czytamy w komunikacie firmy. 

Apple Pay działa z iPhone SE, iPhone 6 i nowszymi, a także Apple Watch. Potwierdzenie i uwierzytelnienie transakcji następuje m.in. przez Touch ID czy funkcję Face ID. Ponadto przez Apple Pay płacić będzie można we wszystkich terminalach Polskich ePłatności. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Apple Pay wprowadza się do polskiego e-commerce