Aston Martin rusza z SUV-em

ŁO, worldcarfans.com
opublikowano: 30-10-2010, 14:37

Prezes firmy poinformował, że kontrowersyjny SUV będzie produkowany.

Ulrich Bez, prezes Aston Martina, poinformował w Amsterdamie, że SUV legendarnego producenta szybkich sportowych aut, trafi do produkcji seryjnej.

Concept car o nazwie Aston Martin Lagonda pokazano podczas salonu samochodowego w Genewie w 2009 roku. Światek motoryzacji długo myślał, że potężny SUV to tylko zwykłe szaleństwo projektantów brytyjskiej marki i auto nigdy nie wyjdzie poza sferę koncepcji.

Rozwój Lagondy wstrzymano po kiepskich recenzjach. Okazuje się jednak, że firma nie zamierza rezygnować z pomysłu i proces ożywiania SUV-a jest już podobno prawie skończony. Najprawdopodobniej samochód dość znacząco przeprojektowano.

Szef Aston Martina podkreśla, że luksusowy wóz z napędem na obie osie będzie skierowany szczególnie do klientów z rynków wschodzących, jak Chiny, Rosja i Bliski Wschód, gdzie zapotrzebowanie na tego typu SUV-y jest ciągle spore. Auto bedzie też budowane wspólnie z zewnętrznym partnerem. Lagonda powstała na bazie Mercedesa, więc oczywistym wspólnikiem Aston Martina wydaje się być koncern Daimler.

Kilka tygodni temu Aston Martin poinformował, ze zatwierdzona została produkcja małego autka miejskiego o nazwie Cygnet. To kolejny kontrowersyjny projekt marki. Aston Martin kojarzony jest przede wszystkim z szybkimi coupe.

 

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, worldcarfans.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane