Balenciaga znów szokuje

opublikowano: 03-11-2017, 13:11
aktualizacja: 03-11-2017, 13:11

Dom mody Balenciaga wprowadził do oferty spódnicę za 2495 USD (9 tys. zł), która wygląda jak dywanik samochodowy.

Spódnica wywołała lawinę komentarzy w Internecie. Porównywanie do gumowego dywanika samochodowego jest powszechne. Brytyjska sieć sklepów z artykułami codziennego użytku Argos przekonuje, że ciuch Balenciagi jest inspirowany jednym z dywaników samochodowych, który jest w jej ofercie.

- To niesamowite zobaczyć tak bardzo szanowaną markę modową inspirującą się zwykłym dywanikiem samochodowym – powiedział rzecznik detalisty. - Jesteśmy mile połechtani bliskim podobieństwem spódnicy do naszego dywanika Cosmos Duro All Weather – dodał.

Balenciaga podkreśla, że jej spódnica nie ma nic wspólnego z gumą. Jest uszyta z jagnięcej skóry i neoprenu.

To już kolejny kontrowersyjny projekt hiszpańskiego domu mody w ostatnich miesiącach. Nie tak dawno zaoferował torbę za 2145 USD, która jest bardzo podobna do tej, którą można kupić za 99 centów w IKEI.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Balenciaga znów szokuje