Banki łowią klientów na EURO

opublikowano: 14-06-2016, 13:25

Mistrzostwa to dla banków dobra okazja nie tylko do przeprowadzenia akcji wizerunkowych, ale przede wszystkim do złowienia nowych klientów.

Od specjalnych ofert lokat, kont i ubezpieczeń turystycznych przez preferencyjne warunki wymiany walut do konkursów i gadżetów – tak bankowi eksperci od marketingu wykorzystują motyw rozgrywanych właśnie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

Specjalne oferty dla swoich klientów przygotowały m.in Alior Bank, Credit Agricole i Idea Bank. Na wizerunek mocniej postawił z kolei BZ WBK.

Więcej o działaniach polskich banków w związku z EURO 2016 przeczytasz w Bankier.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu