Podczas spotkania polskich start-upów zajmujących się nowymi technologiami jury nagrodziło dwie propozycje rozwiązań dla sektora bankowego.
— Wszystkie przedstawione w Polsce projekty okazały się bardzo interesujące i trudno było wybrać zwycięzców. Poziom był wysoki i bardzo wyrównany. Zdecydowaliśmy się nagrodzić Autenti, ponieważ pokazali, jak można usprawnić procesy biznesowe. Natomiast Indata przedstawiła nowe możliwości marketingu konsumenckiego — tłumaczy Jaromir Pelczarski, przewodniczący jury, wiceprezes Banku BGŻ BNP Paribas.
Celem konkursu było nawiązanie współpracy ze start-upami i wdrożenie ich rozwiązań w grupie BNP Paribas. Tematem przewodnim tej edycji było usprawnienie procesu obsługi klientów i wzięło w niej udział 96 firm z różnych krajów, w tym 9 z Warszawy. Pracowano nad usprawnieniem procesu zakupowego.
Firma Autenti stworzyła oprogramowanie usprawniające zarządzanie wielokanałową sprzedażą produktów finansowych poprzez zamianę dokumentów papierowych na podpisywanie elektronicznie.
— Podczas Hackathonu pokazaliśmy możliwość integracji naszego rozwiązania z systemami banku, co pozwoli znacznie skrócić czas podpisania umowy z kilku dni do kilku minut — powiedział Grzegorz Wójcik, prezes Autenti.
Indata zaproponowała aplikację „Viral Funding” opartą na aspekcie social media.
— Aplikacja może służyć m.in. jako narzędzie biznesowe do generowania leadów lub jako aplikacja, która dostarcza wiedzę o klientach potrzebujących kredytu. Może stanowić dodatkowe narzędzie wspierające zbiórkę pieniędzy przez instytucje charytatywne, a także może być wirtualną skarbonką dla dzieci — powiedział Grzegorz Czapla, prezes Indaty.