Bee-Fee: przebojowe wejście na rynek

MAS
27-12-2011, 00:00

Liderzy w regionach: mazowieckie

Cztery lata temu troje młodych ludzi wzięło kredyty pod zastaw własnych mieszkań i założyło firmę z branży rozrywkowej.

Warszawska spółka Bee-Fee zaczynała działalność w garażu. Po wielu perypetiach w 2007 r. wspólnikom udało się otworzyć pierwszą kawiarnię.

— Każdą złotówkę inwestowaliśmy w rozwój. Udało się — otrzymaliśmy pierwszą koncesję na prowadzenie działalności w zakresie tzw. małego hazardu — opowiada Arkadiusz Żychliński, prezes Bee-Fee.

Wspólnicy stworzyli zespół doradczy do spraw franczyzy, a w 2008 r. podpisali pierwsze umowy franczyzowe. Planują otwarcie oddziałów w Austrii, w Niemczech i Włoszech.

Realizują też dwa projekty pod roboczą nazwą: „Centralna obsługa średniego biznesu”. Będą to kompleksy hotelowo-szkoleniowe w Polsce i na Ukrainie.

miejsce w rankingu ogólnopolskim 12

WYNIKI I półrocze 2011 Zatrudnienie 231 osób Przychody b.d.

Zysk netto7,91 mln zł

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Bee-Fee: przebojowe wejście na rynek