Beyoncé śpiewa, sprzedaż rośnie o 33 proc.

opublikowano: 09-02-2016, 19:30

Beyoncé przedstawiła podczas ostatniego weekendu pierwszą nową piosenkę od 2014 roku. Nieoczekiwanie skorzystała na tym sieć restauracji Red Lobster.

Red Lobster pochwalił się, że sprzedaż w jego lokalach wzrosła o 33 proc. w niedzielę po tym, jak w tekście piosenki  Beyoncé znalazło się odniesienie do jedzenia w tych restauracjach. Rzeczniczka spółki powiedziała, że nazwa Red Lobster została wymieniona 42 tys. razy w ciągu jednej godziny na twitterze dzięki piosence "Formation".

None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, money.cnn.com

Polecane